RSS Flöde

Syverkstan

Postat den

Ja så drog syandet igång igen. Med andra ord blev dagen en ganska hektisk dag….

image

Först hade vi en lugn och seg morgon, sen började jag sy, gick en sväng på barnsången och sjöng, hem igen för att sy lite till…. Då inträffar katastrofen, den röda mudden TOG SLUT….. Ja ni förstår juh själva vilken katastrof!!!!!

Ja det fanns verkligen inget annat att göra än att hoppa på cykeln och cykla in till stan för att investera i lite mudd…. Och ja eventuellt blev det en stuv eller två också…. Men jag tror att summan på kvittot helt beror på att priset på mudd har gått upp katastrofalt…

I slutändan knåpade jag ihop 9 par kortbyxor i olika storlekar, dock alla i samma modell och många av samma tyg. Så mjo lite ”Sound of music”- varning blir det.

Jag har även påbörjat ett projekt jag planerat i en sådär 6 år, men i dagsläget är det också en smärre katastrof så vi får väl se hur resultatet på det blir.

Ett svar »

  1. Sven Boström

    Gratulationer på Selma-dagen!!! från farmor & farfar. Vi ses snart.

    Svara

Kommentera

