RSS Flöde

Söndag

Postat den

image

Idag har vi firat två vänner som fyllde primtal. Mamman klädde sina sessor i matchande kläder, sjuuuukt löjligt men oooh så gulligt. Och till mammans försvar tyckte Stortjaffs också att det var fint.

Nu ligger alla barn i säng, Studenten sitter på skolan och mamman drömmer om det kommande sommarlovet.

Du Ossa. Glassen Lilltjaffs åt idag är även lämplig för sådana som dig, sånna där som är i form…. Den runda formen ;D

Ett svar »

  1. Glass….? Ta med några vet ja, så får jag se om jag äter? Hittills har jag avstått och nu har det gått sju månader. Jag är glad att ni fick lite regn, för det var på tiden. Först nu börjar det bli varmt här. Jag tycker att gör fina kläder till dina barn och man skall visst vara ”löjlig”, det är viktigt. Härom dagen kom Inger glädjeskuttande in genom dörren. Hon hade fått en Francis-docka av Tele2. Löjligt kan tyckas, med tanke på hennes ålder, men så glad hon blev. Det är endast glädjen som räknas!
    Fortsätt att vara glad!
    Puss
    ”O”

    Svara

Kommentera

