RSS Flöde

Mysko

Postat den

image

En glad Lillgris…

Jag och Lillgrisen har just haft jordens märkligaste förkylning. I söndags klev vi upp hur pigga som helst efter vi spenderat förmiddagen ute och sen lunchat med vänner blev jag tvärtrött och sen på kvällen kom huvudvärk och snuva, måndag morgon kunde jag inte andas genom näsan alls och huvudet ville explodera, varenda muskel i hela kroppen värkte och det kändes som någon rispat med knivar i min hals.

Nu tisdag morgon är jag helt klart mycket piggare, lite snuvig men allt annat är borta. Mycket mysko….

För övrigt tror jag min kropp håller på att bli galen, detta är TREDJE gången jag är förkyld på fyra månader. Ja jag äter ordentligt med grönsaker och frukt jag äter till och med extra vitaminer eftersom jag varit gravid och nu för att jag ammar.

Kommentera

