RSS Flöde

Så hur ska jag nu göra….

Postat den

Mamman och Studenten sitter och diskuterar en musikgrupp som dök upp i något random sammanhang.

Studenten- Jo men du vet visst vilka det är, bara du får höra något med dem….

Studenten sliter upp telefonen och öppnar youtube, spelar en snutt på en låt.

Mamman- Jaaa den här låten känner jag igen men jag tror fortfarande inte jag vet vilken gruppen är för jag tror jag hört den i en film…
Studenten- ÅÅÅH jag älskar dig!!!!!!
Mamman- Så med andra ord en nördfilm eller liknande????
Studenten- Inte riktigt, den är från ”Spindelmannen”

Så då är frågan ska jag låta honom leva i illusionen att jag kastade mig ut och gick på bio på premiärdagen och såg den med stor förtjusning eller ska jag erkänna att jag hyrde den på ICA för 15:- för att smöra för mina barn och förmodligen spelade något random facebook spel medan jag låtsades se den?????

Kommentera

