RSS Flöde

Tyst

Det är alldeles tyst i hemmet inte ens hunden reagerar när jag tassar omkring. När jag började springa uppe på nätterna följde Trixa oroligt vart enda steg jag tog, numer är hon så van att hon förmodligen skulle bli mer orolig om jag INTE gick upp på nätterna.

Jag börjar i alla fall tro att Hoppsan kanske är en morgonpigg varelse för jag har varit vaken mellan 5-7 varje morgon större delen av graviditeten….. Vilket skulle vara otroligt ironiskt med tanke på att både jag och Studenten är morgontrötta…. Lite så där ironiskt som en käftsmäll!

Ett svar »

  1. Då är vi nog två med morgonpigga individer. Min hund jublar när jag kliver upp för då tar hon min plats i sängen…

    Svara

Kommentera

