RSS Flöde

I promise officer it’s just vitamins….

Postat den

Detta är ett inlägg helt dedikerat till självömkan och mestsyndommigihelajävlavärldensåklappamigmassorpåhuvudet, och står ni inte ut med det har jag ett hett tips till er SLUTA LÄS!!!

Jag har juh känt mig lite trött här i slutet på graviditeten och desperat försökt skylla det på att jag sover dåligt, det var inte BARA det att jag sover dåligt jag hade även dåliga järnvärden så det blev helt enkelt så att jag fick trycka i mig en massa järntabletter. En månad senare har mina järnvärden gått ner, ganska mycket, så de tar en massa andra prover (jaaa vet det är som att sparka på den som redan ligger när man tar blodprover på den med dåligt blodvärde) och det var egentligen inte järnvärdena som var problemet utan B12 bristen som var lite mer akut…. Så det blev fler piller kan man säga….

Frukost: tavegyl, järn och b12
Lunch: omeprazol och random vitaminer
Middag: järn och b12

7 jä*** piller för att man är gravid…. Jag som knappt tar alvedon om det inte krisar i vanliga fall…. Känner mig lite som en knarkare när jag står där och skopar in olika piller…. Och det duger juh inte med att ta alla i ett svep utan de ska spridas ut eller inte tas med varandra också….. Jag VET det är helt GALET synd om mig…. Typ…. Ungefär i alla fall…. JAJAAA förbannade I-lands problem… Men cry me a fucking river då!

Ett svar »

  1. För mycket järn och du kan inte bajsa som en normal person 😀
    Det fick jag minnsan uppleva i staterna när även jag blev itvingad järntabletter för Alexander’s bästa.

    Svara

Kommentera

