RSS Flöde

Barnen i min familj….

Postat den

Som ni alla förmodligen märkt så är Studenten som ett barn av och till så både han och barnen hamnade i himmelriket när vi gick igenom dörrarna till Creative Brick Zone och de alla förbannade mig för att jag inte berättat om stället trotts att jag läst om det redan förra sommaren….

Lego

Lego

Mera Lego

Mera Lego

Ännu mer lego

Ännu mer lego

Legoooo

Legoooo

Massor med lego

Massor med lego

Och så lite LEEGGOOOOO

Och så lite LEEGGOOOOO

And in case someone missed the point... LEGO!!!!!

And in case someone missed the point… LEGO!!!!!

Så om ni undrar vad vi gjorde den dagen så byggde vi lego….. Och det var även där som vi köpte lego så vi kunde bygga mer lego när vi kom hem….

 

 

 

Ett svar »

  1. WOw! Vilket ställe! Där skulle jag nog kunna placera iaf lillebror en dag eller två i streck!

    Svara

Kommentera

