RSS Flöde

12 veckor kvar

Postat den

Jag tycker det är lite tråkigt att jag inte är förstagångsförälder…. Och att jag är för praktiskt lagd…. Skulle vilja vara lite mer som Sabrina ”Vad är det? I don’t care I NEED it!” Köpa en massa nya spännande saker som man egentligen inte behöver bara för man läst, i någon av alla de femtioelva tidningar man får hem, att det är en skitbra mackapär….

Fast det har jag juh Studenten till i och för sig…. Han har köpt mig en amningskudde, fjärde barnet och första amningskudden, jag har ALDRIG haft en amningskudde förut…. ”Vad ska man med det till, duger gott med vanliga kuddar!” Nä han tyckte det verkade så smidigt (eller så var det för att det stod lego på den) och köpte en i present till mig och Hoppsan. Fast tänk va mycket pengar vi kan göra annat för i stället för att köpa saker vi inte behöver….

Idag har vi besökt barnmorskan som bekräftade våra misstankar om att Hoppsan vände sig igår och ligger nu med huvudet neråt. Det är bara 12 veckor kvar…. TOLV….

 

 

 

Ett svar »

  1. Tänk att det bara är 12 veckor kvar! Det är väl bra att du får presenter – bara att tacka och ta emot!

    Svara

Kommentera

