RSS Flöde

Oh yeee

Postat den

Nu har tantmamman köpt riktiga tantskor…. Sköna!!!

Bekväma tantiga skor för den absolut inte trendiga mamman

Bekväma tantiga skor för den absolut inte trendiga mamman

Gick på jakt efter snygga bekväma trendiga skor så barnen inte ska behöva skämmas så mycket för sin mamma, för jag kommer nog allt ihåg, men efter noga letande gav jag upp och hörde min ytterst otrendiga mors röst i huvudet…. Så nu har jag tantskor…. Sådana som min otrendiga mamma skulle köpa….

Men de är sköna!

Ett svar »

  1. Sköna skor är ju givet med en bäbis att kånka på, oavsett om den befinner sig innuti eller utanpå magen, och faktiskt så kan jag på rak arm komma på en rad betydligt tantigare skor 😉

    Svara

Kommentera

