RSS Flöde

Maten och Studenten…

Postat den

Min älskade Student äter det mesta och gärna med bacon och Mangoraja så när jag läste DETTA idag kände jag direkt samhörighet….. Med Fredriks FRU!

Ett svar »

  1. mmmm Bacon… jag håller fullständigt med Fredrik, maten skulle inte vara lika god om den inte var tillagad med kärlek, sen att man bara kryddar den (med bacon, mangoraja, choritzo, ost etc etc) är bara för att ge lite extra krydda i tillvaron. För jag har läst i ”tjej”tidningar att man ska krydda upp vardagslivet. 😉

    Svara

Kommentera

