RSS Flöde

Mutter mutter…

Postat den

Barn 1- Mamma får jag sova hos Thor?
Mamman- Ja det går väl bra.

Barn 2- Mamma får jag sova hos Emil?
Mamman- Ja det går väl bra.

Barn 3- Mamma får jag sova hos Brandy?
Mamman- Ja det går väl bra.

10 minuter senare…..
Öhm var det inte idag jag skulle sitta i soffan och moffa i mig chips och se film och sen skylla på att barnen ville så jag slapp ta hand om alla kartonger?!?!?!?!?! Hur tänkte jag nu liksom?!?!?!?! ALLA tre sover borta….. Damn jaja jag får väl ta hand om kartongerna då….

Kommentera

