RSS Flöde

Fniss fniss

Postat den

Sabrina- Studenten är det här ditt rum?
Studenten- Jaaaa
Sabrina- Varför har du så stökigt?
Studenten- För att jag inte har städat.
Sabrina- Varför har du så stor TV?
Studenten- För att den är gammal.
Sabrina- När fanns den?
Studenten- Höh… När den fanns?
Sabrina- Fanns den på 1700-talet?

Snacka om mobbing 😉

»

  1. Oops! Undrar på vilket århundrade hon tror att jag och O föddes då. Ett gott skäl att börja hålla oss i trim och inte förbli ”lika stora” som TVn

    Svara
  2. Det finns en förklaring till min volym. Glass! Som den inbitne missbrukare jag är, håller jag envist fast vid Djurgårdsglass. Ja, jag skall skärpa mig! När det gäller TV:n blir jag inte så orolig, däremot att det tycks vara i oording i rummet. Detta är allarmerande! Kan vi vara släkt? Njut av livet gott folk.

    Puss
    ”O”

    Svara
  3. Studentens mamma

    Det kanske kan få studenten att skärpa sej och städa åtminstone lite tills Trettonhelgen då besöket anländer, så att vi inte får astmaproblem av dammet!!!! ”Tjock” Tv är bra tycker studentens Pa men INTE Ma.

    Svara
  4. Jag kom att tänka på min dotters kommentar till min fråga om varför hon hade alla sina kläder på golvet!! ”Jo mamma, det är så mjukt och skönt att gå på” ”Kom o prova!” Det var inte så dumt faktiskt. Och i damm kan man göra vackra ritningar och figurer!

    Svara

Kommentera

