RSS Flöde

Opsi

Postat den

Om man kommer på något man vill ha 2 dagar före jul…. Visst får man köpa det till sig själv då? Eller måste man vänta till efter jul??

»

  1. Smyger in och säger hej. 🙂
    Önskar dig, dina barn och din nya kärlek en God Jul och allt gott i det nya året.
    Ps. Klart du får köpa en julklapp till dig själv såvida du inte uttryckt din önskan högt så att någon annan tänker köpa samma sak. 😉

    Svara
  2. Köp det du vill ha, slå in det väldigt gulligt och skriv ”Till Madeleine från Tomten” det funkar alltid. Då kan också Studenten ta åt sig äran och samtidigt kommer han billigt undan. Det gillar Evert!

    Puss
    ”O”

    Svara
    • För Everts skull så såg jag till att det blev ett fint paket (gjorde det ej själv) och lyckades
      även se till att jag hamnade som avsändare till det fina paketet.

      Förloppet:
      Hon köpte en slickepott, stoppade den i en ica-kasse, och jag gav den fint till henne så hon kunde ställa in den till bilen för att sen snällt bli glad när hon kommer hem och får ta ut den ur sin fina förpackning och kan baka något gott till mig.

      Jag sa detta på mitt första Evert möte på länge och det gillade det starkt.

      Så nu är jag på rätt spår, nu måste jag bara se till att kunna ta det lite lugnare varje dag, och dressera hunden, mamman eller något av ynglen att hämta öl ur kylen på kommando.

      Svara

Kommentera

