RSS Flöde

Tredje advent….

Postat den

Mamman ligger vaken i sängen och hör barnen leka tillsammans i sitt rum… Mamman tycker det är lite mysigt att höra deras samtal och resonemang.

Inte konstigt att man rycker till när lugnet störs av ett irriterande och vibrerande ljud… Sms: Får jag ta in Sabrinas dator i vårt rum?

20111211-094532.jpg
Om man är osäker på om mamman sover eller inte är det för säkerhets skull bäst att smsa….

Ett svar »

  1. Bra att ni vänjer er! När mina nu stora Camilla o Jacob kom hem sent på natten sände de ett sms till mig för att berätta att de var hemma. När jag sedan vaknade till vid femtiden kunde jag lugnt somna om efter att ha läst smset. Kram till er alla från Inger

    Svara

Kommentera

