RSS Flöde

App app app

Postat den

Har du en smart telefon? Fyller du den till brädden med appar? Hur många appar har du? Vilka använder du? Hur många av dina appar använder du?

20111209-090552.jpg
Jag har massor med spel som jag aldrig spelar…. Ibland leker ungarna med telefonen men det är ytterst sällan…. Men av någon skum anledning kastar jag inte bort de appar jag inte använder…. För vem vet 😉

»

  1. Jag måste erkänna att jag ingen apptelefon har… Jag köpte en vanlig alldeles innan den första iPhonen kom och den är fortfarande helt OK. Jag kan inte tänka mig att kassera något som ”nästan” är nytt… 🙂

    Svara
  2. jag rensar alltid bort appar som jag testat men inte gillar eller använder tillräckligt ofta.

    Svara
  3. Jag har ingen smart telefon, min telefon är rent av stendum! Den är som en kackerlacka – överlever vad som helst men fattar inte ett skvatt 😉 .

    Men mp3-spelar är smart och apparna rensas flitigt.

    Svara

Kommentera

