RSS Flöde

Welcome to the loony bin

Postat den

Här sjungs det julsånger för fulla muggar…. Jag börjar även misstänka att sångarna själva är fulla…. Nyss hördes En Sockerbagare i extremt hög hastighet…. Lite tidigare sjöngs det tre olika julsånger samtidigt varav ena går ”sankta lucia ge mig en tia inte en femma för det har jag hemma”

Japp en typisk kväll på The Loony B… Jag menar på det Jensenska palatset *harkel*

Ett svar »

  1. Underbart! Alla förbereder sig på sitt sätt 🙂 Jag saknar nästan tiden då barnen var små och bodde hemma…..

    Svara

Kommentera

