RSS Flöde

TGIF

Postat den

Å så var det fredag igen…. Veckorna bara rasar iväg!!!

Idag är mamman ledig, idag skulle mamman ha sovmorgon…
06:20 JÄ**AR jag har försovit mig…
07:01 PIP PIP PIP (Christopher-Robins klocka)
07:46 Mamma jag har gjort kaffe till dig….
07:58 Mamma min mössa är blöt eftersom du tvättade den igår så vad tänkte du att jag skulle ha på huvudet??? (någon av de andra 10 mössorna du har)
08:34 Kaffet har hunnit bli kallt…. Dags att kliva upp och göra nytt!!

Jo jag tackar, sovmorgon är verkligen överskattat är det inte……

Kommentera

