RSS Flöde

Flytt fältet

Postat den

Mamman, 2 yngel, Studenten och Mark har flytt till grannen medan Christopher-Robin och hans vänner ser film….

Ganska praktiskt när man kan göra så!

Idag har det kalasats sen 12 så alla börjar vara GANSKA slitna men ingen är lika sliten som Studenten som inte är van vid större mängder barn 🙂 Men han ska tuktas *mouhahaha*

Ett svar »

  1. Klockan är 21 och alla barn är antingen på väg hem eller till sängs:
    Barn (ej mammans) – jag får gå och lägga mig kl 12
    Studenten tänker – jag önskar jag fick gå och lägga mig för en timme sen

    Svara

Kommentera

