RSS Flöde

Jag älskar mina barn varje dag….

Sabrinan har slarvat bort fyra par vantar och har numer bara ett par blåa vantar kvar.

Sabrinan- Mamma jag vill inte ha vantar det är för VARMT…..
Mamman- men du ska ha vantarna på dig!
Sabrinan- Jag vill inte haaa överdragsbyxorna..,,
Mamman- Men packa ner dem i väskan då, men de ska med!
Sabrinan- Men jag vill inte haaa dem jag vill ha de andra!
Mamman- Höh? Du har inga andra
Sabrinan- Johoo de rosa!
Mamman- TÄCKBYXORNA?!?!?!

Ett svar »

  1. Oh, denna underbara vardagslogik våra barn bjuder oss på!
    Välkommen tillbaka till sajberspäjs också! 🙂

    Svara

Kommentera

