RSS Flöde

Inte jag inte

Postat den

Jag sitter INTE å tjuvlyssnar på barnen som leker… Typ….

Barnet- Klockan var liksom jätte mycket
Sabrinan- Ja den var typ tuuuuusen!!!!
Barnet- Shit tusen på morgonen
Sabrinan- Ja vi är jätteseeeena!!!
Barnet- Ja å då sa du att jag fick spela piano på dagis i stället.
Sabrinan- Gumman du får spela piano på dagis i stället!

Vilket otroligt vacker ordförråd de två små damerna har…. Man kan inte annat än längta efter tonåren!!!!

»

  1. Man kan höra mycket skoj under barnens lek 😀

    Svara
  2. Fett najs med ett piano på dagis.

    Svara
  3. …tycker ofta att jag kan höra mig själv i mina barns samtal, språk och ordval. Ibland gör det mig riktigt stolt, ibland smått mörkrädd… 😉

    Svara

Kommentera

