RSS Flöde

Men ÄNTLIGEN

Postat den

Mamman har äntligen hittat sig en värdig motståndare!!!

4-1 i matcher… Mamman vann!!

»

  1. hahah hejja dig!

    sv: vad skumt att du måste verifiera kommentarerna! Det finns en sådan funktion som man kan välja att ha, men jag har valt att inte ha det (jag tycker nämligen också att det är vansigt irriterande!) Men jag vet att det kan dyka upp när många anv portalen samtidigt… säg gärna till om det händer alltid, eller bara ibland?

    Kram!

    Svara
  2. VA? Vann du? Dom där kortväxta sakerna som kallas barn, måste ha dubbelt så måna fungerande hjärnceller än dom vuxna.
    Jag förlorar alltid mot dom, mina tre celler är inte alltid så aktiva! :;)

    Svara

Kommentera

