RSS Flöde

Idag

Postat den

Idag mina kära vänner är mamman ledig så då ska det minsann städas.

Så om vi nu kan slå våra kloka huvuden ihop och kommer på massor med saker jag MÅSTE blogga om så jag slipper städa så vore det bra.

Ett svar »

  1. hehe jag sitter å tänker desamma. vad kan jag göra istället för att göra det jag borde. man kan ta en cykeltur i vårvädret å knäppa en massa kort på vårtecken eller så kan man rota igenom en massa foton på datorn å bli nostalgisk å blogga om det. kan ta flera veckor. haha..

    Svara

Kommentera

