RSS Flöde

Öhm…

Postat den

Sedan jag skrev inlägget Dag 83 så har det sett ut så här på min statistik:

Vad är det som är SÅ roande med min menstruationscykel?
Blir grymt nyfiken av sådana här saker 😛

»

  1. Hahaha! Jag har inte ens läst inlägget. Klart jag gör det nu och bättrar på statistiken lite! 🙂

    Svara
  2. Klart du får vara med i Bongoföreningen! Alla med så intressanta menscykler är mer eller mindre självskrivna medlemmar. Jag eller någon hojtar när det är din tur på gjort-bort-sig-rundan!

    Svara
  3. Nästa gång tycker jag att du låtsas att du vill bli gravid och kolla vad du får för svar. Själv saknar jag tant L. Tycker egentligen inte det är någon idé att fråga någon annan något.

    Svara

Kommentera

