RSS Flöde

Men duktigt verkligen ooootroligt!

Postat den

2 jackor på en vinter, otroligt skickligt gjort!!!

Inte ens om jag försöker kan jag skylla mina två förstörda jackor på någon annan än mig själv…. Och jag som gnällde på barnen som massakrerar sina vantar… För jag menar jackor är juh så OTROLIGT billigt att köpa nya….

Ja nä men duktigt gjort mamman, verkligen genialiskt drag!!

»

  1. Suck, det kunde varit jag. Mitt andra namn är Klant!
    Du frågade om bilden på vinglaset är min bild – självklart är den det. Den är tagen på Rhodos i höstas! 🙂

    Svara
  2. Min lillunge har fortfarande din sons begagnade jacka:-) Men den börjar bli lite trög i dragkedjan:-(

    Svara

Kommentera

