RSS Flöde

Dag 83

Postat den

Vänta nu om jag känner efter lite så kanske…. Kan det vara en släng mensvärk… Eller förmodligen inte!

Mamman- Hur oregelbunden mens kan man ha utan att man kanske skulle fundera om något är fel?
Barnmorskan- Hur oregelbunden mens har du?
Mamman- Jaa allt mellan 11 och 70 dagar.
Barnmorskan- Vill du bli gravid?
Mamman- Nä verkligen inte.
Barnmorskan- ja men då har det juh ingen betydelse…
Mamman- Nä i och för sig inte…. Men jag ville veta om något kan tänkas vara FEL…. Som i någon sjukdom…

»

  1. Vilken givande rådgivning du verkade få… eller inte!
    Hoppas det tog sig bättre lite längre fram för variation på 11-70 dagar lät lite väl extremt i mina outbildade öron.

    Svara
  2. Framförallt vill man ju veta om det kan vara normalt med sådan kraftig variation! Eller om det är något som är fel…
    Jag skulle ju föredra 70 dagar framför 11… =)

    Svara
  3. Nu har jag läst och har en likadan erfarenhet som du. Ett jädra hoppande, ingen ordning alls….

    Svara

Kommentera

