RSS Flöde

Pakeeeet

Postat den

JAPP nu är alla 3 paketen framme!!!

Vi börjar väl då med att tacka Ossa och Inger för den fina fickkniven och räserlakanen till sängen… De passade OTROLIGT fint i mammans säng..

Sen till paket nummer två.

Det är en hel följetong… Det började ungefär HÄR och sen så det HÄR men inte räckte det utan det gick vidare till det HÄR och då bestämde jag mig för att tipsa henne om det här…. Å då hände DET HÄÄÄÄR

Liiiite coolt va!!! Ja inte får ni veta något om ni inte går in och LÄÄÄÄSER…. Latmaskar!!!!

Åh tusen tack fina frun för det fina paketet!!!!

Sen sista paketet då…

Ja då vill jag verkligen ödmjukast av hela mitt hjärta tacka NetOnNet för att de FAKTISKT lyckats leverera Caspers nya telefon… Det tog BARA 1 månad!!!

Så nu mina kära vänner kan jag meddela att Casper har fått sin fina GRÖNA telefon

Neeeeej just ja han kunde inte få den gröna telefonen som vi beställde och blev lovade eftersom NetOnNet klantade till det utan han fick den SVARTA som han inte ville ha!!!

»

  1. Vad bra att det kom fram söta du 🙂

    Fick Casper fel telefon?! Näe vad slarvigt av dem! Och efter att ha väntat så länge också…

    Kram/Fina Frun

    PS! Vad fint du har gjort det här inne på bloggen!

    Svara
  2. Racerlakan? Sover man fortare då? 🙂

    Svara
  3. Tack snälla – skorna sitter som en smäck! Ålder? 65 för några veckor sedan 🙂

    Svara
  4. Jag vet att telefonen fungerar och då kanske det inte spelar någon roll vilken färg den har. Det märks inte i andra änden av samtalet, vilken färg det är på telefonen. Jag tyckte det lät bra och det kanske är viktigast. Sen tycker jag personligen att den svarta är ballare, om färgen skall vara viktig. Puss ”O”

    Svara

Kommentera

