RSS Flöde

Orsaken

Postat den

Orsaken till att man väljer att bo i lägenhet är att man får saker och ting fixat direkt när det behöver fixas…. På ett ungefär i alla fall!!!!

Mamman- Hej jag har nästan stopp i mitt avlopp.
Pojken i fånen- Hur menar du nästan stopp?
Mamman- Ja vattnet rinner ut över heeeeela golvet när man tömmer badkaret, MEN det rinner undan inom 20 minuter….
Pojken i fånen- Har du rensat avloppet?
Mamman- Ja eftersom jag räknade med den frågan så har jag redan gjort det..
Pojken i fånen- Ja men detta är inte akut så de kommer på måndag och fixar det…
Mamman- Så bra då går jag och kör igång en tvättmaskin så länge
Pojken i fånen- Går tvättmaskinen på samma avlopp?
Mamman- Japp, ha en trevlig helg. *Klick*

Kommentera

