RSS Flöde

LLT igen då..

Postat den

Ja jag vill bara poängtera ut att jag INTE klagade på att de gjort på detta sätt…Jag tycker också att det skall vara kontantfritt på bussen för att minska ner risken för tex rån.

Däremot tycker jag de borde infört typ SMS biljett eller liknande INNAN de gjorde om till kontantfritt. Åker man från mig på kvällen in mot stan och inte har busskort är man nämligen KÖRD för här finns ingen automat att köpa värdekvitto med, vad jag vet finns det två sådana i hela stan och de står just i STAN….

Ett svar »

  1. Med tanke på antalet resande kontra kostnaden för automaten, lär det väl dröja innan det finns biljettautomater över allt. Men sms-biljett borde ju funka. Annars får det bli sparken. Vi har ingen spark, så vi måste åka buss. Puss ”O”

    Svara

Kommentera

