RSS Flöde

Men för i h*******

Postat den

Mamman slänger sig ner i soffan efter att ha dammsugit och skurat hela lägenheten….

Sabrina- Åh titta mamma vad jag hittade på balkongen…
Mamman- Vad har du hittat?
Sabrina- Den här blåa plastmuggen som vi brukar leka restaurang med i sandlådan..
Mamman- Ok men ta inte in den…
Sabrina- Varför inte det? Titta va mycket sand det är i den…
*dunk* Mamman tittar upp från datorn och ser den fina blåa plastmuggen fylld med sand stående på vardagsrumsbordet…

»

  1. Frestande erbjudande om byte där, men jag tror att jag avstår från nu och nöjer mig med de barn jag redan har att medla mellan… 😉

    Svara

Kommentera

