RSS Flöde

Vi flög fram..

Postat den

Idag flög vi fram över isen…. I Luleå plogar kommunen varje vinter upp en isväg som går från södra hamn till norra hamn (och jaaaa jag vet att de även plogar upp åt andra håll men det var för mig icke väsentligt.) Mamman försöker minst en gång varje vinter släpa med sig ungarna och knata runt lite där…

Fläckar i isen… Läskiga fläckar och sprickor som gick flera meter ner i isen…. LÄSKIGT!

Min underbara familj!!!

Om man står still här så blåser man fram… DET var nog det roligaste!!

Och för att ni inte ska bli oroliga och tro att mamman gått och blivit seriös mamma så kan jag lugna er med att vi bråka halva vägen hem!!!!!

»

  1. Åh, jag kommer ihåg när jag var barn och vi åkte skridskor på havsisen. Det var lääänge sedan man kunde göra det här på Västkusten. Det ser så härligt ut!

    Svara
  2. Vilken härlig skridskotur (jag tror inte på att ni bråkade)

    Svara

Kommentera

