RSS Flöde

Svårt sjuk…

Postat den

Sabrina springer runt runt och fnissar och leker med hunden.

Mamman- Sabrina du måste klä på dig!
Sabrina- Åh vaaaarfööööör?!?!?!
Mamman- Ja för att det kan vara kallt att gå till dagis näck.
Sabrina- Men mamma jag är nog lite sjuk, känn min panna är jäääääättttttteeeeeee varm.

Kan juh kanske vara på grund av ditt motionspass…..

»

  1. Hahaha man kan ju alltid försöka …
    Kommer ihåg när jag var liten och ”skolsjuk”, då studsade jag upp och ner i sängen medan mamma hämtade febertermometern, och visst blev det utslag! Vet fortfarande inte om mamma var lättlurad eller bara snäll 😉

    Svara
  2. Hahaha! Alla ungar försöker någon gång och jag har faktiskt gått på det 😉

    Svara

Kommentera

