RSS Flöde

Utmaning, ge 5 tips!

Postat den

Hos Elvira spekulerar hittade jag en liten utmaning. Tipsa om och länka till fem stycken bloggar som du läser regelbundet, kommentera hos mig med en länkning till ditt inlägg, så att man får chansen att upptäcka flera av alla underbara bloggare som finns.

Så här kommer mina fem tips:

 

Underbara Clara

Underbara Clara visar upp fin inredning, ger tips på godsaker och visar otroligt fina bilder.

 

Daniels värld

Ja detta måste då vara Finlands fnittrigaste invånare 😛 Hel underbar… Han är som sjuk på ett bra sätt, man får alltid skratta när man läser hans blogg.

 

George med Liemannen bakom axeln

En man som får en att gråta, nicka, le och samtidigt får en att vara så glad och nöjd med det man faktiskt har. En man som verkligen kan öppna ens ögon.

 

Fina frun

Hon är GANSKA så bortskämd men underbar ändå. Sen måste jag läsa hennes blogg för att få veta skvallret om hennes ena väninna….

 

Veiken

Här kan man läsa om allt möjligt, resor, grannens katter, broddar men också se vackra bilder och läsa om fantastiska äventyr.

 

Så lämna nu en kommentar om ni antog denna utmaning så jag också får lite tips på nya bloggar att läsa!

Ett svar »

  1. Oj, tack så mycket! Kul med nya grepp. Ha det gott!
    Jag ska fundera på vilka bloggar du kanske tycker om! 😉

    Svara

Kommentera

