RSS Flöde

Ikväll slår vi..

Postat den

Ja ikväll smäller det för då slår vi ihop:

 

Observera kort taget med MOBIL!!!!

 

och

 

Kort taget med RIKTIG kamera av RIKTIG fotograf!!!

Ikväll blir det middag och film mys för hela slanten, två tjattriga mammor och en hel drös med ungar. Kan liksom inte misslyckas på något sätt… Om nu mammorna bara kan hålla tyst och inte förstör filmen för barnen 😉

»

  1. Jag säger bara en sak….stackars barn 🙂

    Svara
  2. Jag tycker att det låter som upplagt för en riktigt schyst kväll!

    (och sen slår det mig hur länge sedan det var jag bodde på Porsön! Millas mellangrabb minns jag ju från ÖF som svajig ettåring på som just lärt sig gå och yngsta var ju bara liten bäbis sist jag såg honom!)

    Svara

Kommentera

