RSS Flöde

Ja för er då som inte förstod

Postat den

Jag känner att jag kanske måste få förklara tidigare inlägg om värdelösa faderskap….

Trotts att Sabrinas pappa stal tandfens pengar så var det inte honom jag pratade om och inte heller pojkarnas pappa även om han inte äger en xbox…. Utan TRIXAS pappa Spike…

Ja och som vissa kanske redan vet så har inte hundar så våldsamma fadersinstinkter och även om de hade det så tror jag inte att Spikes matte skulle uppskatta det där med varannan vecka-grejen…

Så nu när vi har rätt ut det ska jag ta mig en kopp kaffe tror jag.

Kommentera

