RSS Flöde

Who the fu** did I sleep with???

Postat den

Mamman har varit hemma arbetslös länge, svårt arbetslös sjukt länge…. Mamman har fått mindre stöttande kommentarer om sitt jobbsökande, men mamman har sökt jobb som en galen jäkla kossa. Trotts detta INGET jobb på bisarrt länge!!!

Och nu från ingenstans ringer TVÅ företag och kastar jobb över mig medan JAG JOBBAR!!!

»

  1. be dom ringa mig, känns som att jag går under.
    Däremot är jag jävligt glad för din skull. Och min, det här måste ju bli positivt ur pizza-synpunkt.

    Svara
  2. Det är så det funkar, positivt flow ger ännu mer. Jag är så glad för din skull, det är inte kul att gå hemma arbetslös, man känner sig mindre värd på något sätt.

    Kram

    Svara
  3. Hej… Allt bra?
    Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!

    Du hittar tävlingarna här—> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

    Ta hand om dig =) Kramar // Millah

    Svara
  4. Var jobbar du????? Jag blir ju dönyfiken!

    Svara

Kommentera

