RSS Flöde

Varför?

Postat den

Jag har gjort bra och dåliga val i mitt liv. Jag har gjort saker som inte alltid var så genomtänkta men jag står för dem och jag tar konsekvenserna. Men en sak har jag valt att inte fira för att slippa påminnas om dåliga val och dåliga minnen. Jag ser även inte vitsen med att sitta och ruinera sig och engagera sig när man inte vill.

Människor som jag känt länge vet att jag inte vill fira min födelsedag, nya bekantskaper vet förmodligen inte det, men ändå kan det inte respekteras. Om man nu prompt måste ge mig en födelsedags present ge mig nöjet att slippa fira min födelsedag, snälla, det är allt jag önskar mig. De enda som jag känner kan få ett undantag är mina föräldrar då de trotts allt avlat fram mig och tagit hand om mig.

Ni är hjärtligt välkomna på alla ❤ dag eller morsdag eller namnsdagar eller påsk eller jul… Ja bara att välja, finns fyrtioelva olika dagar att fira men snälla gör inte ett stort jävla rabalder av min födelsedag. Jag bjuder gärna på kaffe, inte för att jag fyller år utan för att det är trevligt att umgås med vänner.

 

Ett svar »

  1. men förlåt så jävla mycket då för att man ville gratulera dig på din födelsedag! Det kommer a l d r i g ske igen!!

    Svara

Kommentera

