RSS Flöde

Jag förbannar er

Postat den

Jag förbannar er bloggare där ute för att utöva grupptryck på mig!!!

Snart är julen borta från det Jensenska palatset!!!! Lite lampor kvar bara….

»

  1. Själv tog jag bort julgranen redan på julaftonskvällen. Orkade inte en natt till med att jaga kattungar som jagade pumlor typ. Dock är det lite annat kvar speciellt i köket och det kan jag inte ta bort förrän jag masat mig till dollarstore och köpt mina nya gardiner ;-).
    Perfekt anledning till att låta bli…

    Svara
  2. Hahaha! Grupptryck är starkare än någon kan tro, men ännu står jag emot! 🙂 🙂

    Svara
  3. huh så skönt, jag slipper allt det där… tog fram bara ett par röda stearinljus å dom får brinna upp!

    Svara

Kommentera

