RSS Flöde

Min syster hotade mig

Postat den

Min storasyster hotade mig, tvingade mig och sa massa otrevliga saker om jag inte gjorde den här så jag måste juh…

1. När gick du upp i morse?
Nyss

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Narnia

4. Favorit tv-program?
How I meet you’re mother

5. Vad åt du till frukost?
Men va f**  jag har juh just klivit upp….

6. Vad är ditt / dina andranamn ?
Madeleine Anna Elisabeth

7. Din favoritmat?
Pasta pasta pasta

8. Vilken mat gillar du inte?
Burr…lever, sylta, pölsa…hmm sånt…

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
CD?? Vadå CD vad är det för något???

10. Vilken bil kör du?
Don’t drive

11. Vilken är din Favoritmacka?
Öhm… Limpmacka med leverpastej på?

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Att folk är våldsamma.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Pyjamas och tjocksockar

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Någonstans varmt och soligt

15. Favoritklädmärke?
IIIngen aning

16. Var vill du dra dig tillbaka!
Ingen aning

17. Favorittid på dagen?
Kväll

18. Var är du född?
Danderyd

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Sumobrottning.

20 och 21 avlägsnades… Ytterst tråkiga frågor…

22. Coca Cola eller Pepsi?
*kräkas*Pepsi kan man juh inte dricka….. COCA COLA HELT KLART!!!

23. Fotboll eller ishockey?
Hockey

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla??
Egentligen nattuggla men eftersom jag måste ta mig upp på morgonen går jag i säng tidigt

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr helt klart

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
H A H A jag har bytt kaffe sort 😛

27. Vad ville du bli när du var liten?
Prinsessa 😉

28. Bästa barndomsminnet?
Hmm vet inte riktigt…

29. Varit i Afrika?
Nej.

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Jo

31. Varit med om en bilolycka?
Nä kan jag inte påstå

32. Favoritdag i veckan?
Eftersom jag varit arbetslös väldigt länge nu så är som alla dagar lika…

33. Favoritblomma?
Sådana man inte behöver vattna

34 Favorit-snabbmatsrestaurant?
Korvgubben

35 Äger du en cykel?
OH ja

36. Vem fick du senaste mailet från?
Voddler

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen men jag skulle vilja ha ett obegränsat presentkort på stadium och ikea

38. Läggdags?
Normalt runt 21-22 men ibland så händer saker som gör att man liksom inte vill sova i tid

39. Vems svar är du mest nyfiken på?
Fina Frun, Cata, Veiken, Elvira och Milla

40. Senaste personen du delade en middag med?
HAHAHA som att jag skulle avslöja det för er 😛

41. Vad sysslar du med just nu?
Dricker kaffe och uppenbart bloggar… Frågan är vad jag BORDE göra 😉

42. Favoritfärg?
Jag är periodare när det gäller färg men rött för tillfället

43. Hur många tatueringar ?
Ssssh iiinga jag loooovar 3

44. Vilka skickar du vidare till?
Fina Frun endast för att hon blivit så väldigt fin i kanten sen hon blev med nya huset och nästan aldrig bloggar!!!

»

  1. Hhahaha, du är underbar min vän!
    Och du ÄR ju en prinsessa!

    Ja, ja, jag vet! Jag ÄR dålig med bloggen, men bättring lovas. Så snart barnen är tillbaka till skolan efter lovet…

    Och eftersom jag inte kan motstå dig, sötnos, så lovar jag att kopiera listan och publicera svaren…

    Kram!

    Svara
  2. PSSST!
    vilka var frågorna som du raderade????

    Svara

Kommentera

