RSS Flöde

N E R V Ö S

Postat den

Jag var på anställningsintervju idag…. I och för sig bara för ett vikariat men det är bättre än inget. Jag lovade mig själv att inte nämna det för någon för att det helt klart betyder otur MEN JAG KAN INTE LÅTA BLI!!!! Det är så sjukt sällan jag kommer så långt i kön av ansökningar att jag får komma på intervju eftersom jag har alldeles för lite utbildningar!!!

Nu är jag i alla fall nervös nervös nervös och ganska så nervös!!!

Har även varit och investerat i årskort på Teknikens hus idag, så nu kan pojkarna springa huuuur mycket de vill där i ett år framåt.

Tog en snabb sväng på mellandagsrean hade två saker jag skulle titta på, byxor till pojkarna och en ny jacka till Casper. Lyckades återigen visa på mina fina skills som mamma… Kom hem med byxor till mig och Sabrina…. Duktigt mamman!!!!

»

  1. Håller tummarna för dig!!

    Svara
  2. Håller tummarna hårt!!!!

    Svara
  3. Det klart du får jobbet sötnos! Inte kunde de väl motstå dig?

    Svara
  4. Då puttar jag in tummarna i handflatan och håller hårt! 🙂

    Svara
  5. *Hoppas hoppas hoppas för dig!*

    Svara

Kommentera

