RSS Flöde

Miss Mac pizzeria guds straff till mänskligheten!!

Postat den

Trött och sjuka mamman beställde så fint pizza till middag (som ni kanske förstod av tidigare inlägg) 15:58 bekräftades beställningen. Efter två samtal lyckades de leverera vår middag 18:09!!!

Mamman valde just denna pizzeria då de börjar med utkörning mycket tidigare än de flesta andra pizzerior i stan och då trodde i sin enfald att hon skulle få mat tidigare…. Det var FEL!

Så sitter ni och häckar i Luleå och funderar på pizza till middag kanske ni ska fundera på en annan restaurang än Miss Mac på Tuna.

Vill ni läsa mer om denna pizzeria?

HÄR

och

HÄR

Men kan säga att trotts att jag hittar dåligt om denna pizzeria på nätet verkar de flesta på den allsmäktiga sidan facebook vara eniga, UNDVIK MissMac

»

  1. Ok det ska jag komma ihåg i sweden nästa gång!

    Svara
  2. Då ska jag inte flytta till Luleå för pizzors skull om jag förstår saken rätt! Jag blir kvar i gamla Götet alltså. 🙂

    Svara

Kommentera

