RSS Flöde

Stora världsproblem

Postat den

För tillfället existerar det stora världsproblem i det jensenska templet.

  1. Vad ska mamman göra med dockhuset? Ungen har dissat det konstant i ett halvår. Sälja/spara?
  2. Kommer mammans diskmaskin att lagas innan jul och går det att laga?
  3. Varför har mamman ingen kamera?
  4. Vad ska mamman ha på sig för kläder idag?
  5. Varför växer mammans barn så mycket just nu?

Som ni ser brottas vi med STORA bekymmer!!!

Ja jo mamman kan tänkas ha en skvätt tråkigt just nu…. Men bara liiite!

»

  1. Vad jag älskar dina inlägg! Du lockar mig alltid till ett leende 🙂

    Svara
  2. Typ nästan samma som mina världsproblem, minus dockskåpet och diskmaskinen då 😉 . Känns skönt att vi är flera.

    Vill också tillägga att det kan hända att det serveras ICA:s köttbullar hemma hos mig också..

    Kram Elvira

    Svara
  3. Tiingeliing!
    Ville bara tacka för dina häärliga kommentarer i min blogg – de värmer såå gott i vinterkylan.
    Hoppas du får lagat din diskmaskin innan jul så du slipper stå och diska allt för hand (trååkigt värre)
    Ha det gott (trots alla småå bekymmer (ler))
    Kraaam C

    Svara

Kommentera

