RSS Flöde

å så kanske man skulle tänkt efter igen

Postat den

För någon dag sen:

Mamman- Ja Sabrina när jag får min nya (nyare) dator kan juh du få använda min gamla, tror den kanske klarar bompas sida i alla fall.

Idag:

Sabrina- MAMMA var är MIN dator?!?!?!

Mamman- Ja kan vi äta frukost först så kan jag ta tag i det sen.

Sabrina- Nä jag vill ha MIN dator NU!

Mental note!

Säg aldrig till en 5-åring att hon nästan ska få en egen dator och sedan inte har den färdig klockan 06:38 när hon kliver upp….

Ett svar »

  1. Bestämd och målinriktad!

    Svara

Kommentera

