RSS Flöde

Närdå? Vardå? Hurdå? Varfördå?

Postat den

Jag känner några sådana där sliskiga äckliga puttinuttiga par som man bara vill kräkas på  (ja som synisk surkärring föredrar jag mer deprimerade och elaka människor.) Ett av dessa par  sa att de kanske eventuellt kunde hjälpa mig att fixa en sak, de skulle veta mer i slutet på veckan… Nu vill jag bara springa efter dem och fråga… Närdå? Hurdå? Vadå? Funkar det? Kan jag? Vardå? Får jag? Snälla? Säg att det funkade? Är veckan slut snart? tjat tjat? Mera tjat? Tjatelitjat?

Jag tror jag måste sluta umgås med mina barn, de j****rna smittar av sig!!

»

  1. Du har en Award i min blogg 🙂

    Svara
  2. Ja, det är ju förfärligt, vilket dåligt inflytande våra barn har på oss… 😉

    Svara

Kommentera

