RSS Flöde

Svar på tal!

Postat den

Åh bara så ni vet så svarar jag såhär bara för jag ÄLSKAR ”Screen Grab” 🙂

Ja du Martina… Han är inte snygg men har VÄLDIGT sevärd bakdel och det är väl ändå det som är viktigast eftersom han ändå står vänd mot väggen större delen av dagen!!!

Milla jaa jag vet… Och jag lovar att jag andas, svårt att förhindra det är liksom en grej som sköts automatiskt av kroppen 😉

Ulrica jag är INTE avundsjuk!!!

Tack!

Ett svar »

  1. Jo, det är kallt! Jag är väldigt glad att det blev typ ”mildväder” ute, bara 4 minus igår, jättevarmt för att vara Norrbotten just nu känns det som. Du är SÅ välkommen på söndag, lilltjejen också, och ta med dig polarna också! Jag får nog mejla Kvinnobiblioteket och säga att de laddar med EXTRA MYCKET PEPPARKAKOR!

    Svara

Kommentera

