RSS Flöde

Drömmar i livet!!!

Postat den

För många år sedan hade jag en dröm om min man, hus och massor med barn! MINST 6 barn och gärna några hundar… Hus på landet… Ja jag hade en dröm!

Men livet blir inte alltid som man tänkt sig och drömmar ändrar form…. Nu mer nöjer jag mig med en avslappnande massage… Eller jag kan nöja mig med en klapp på axeln också!!!

»

  1. Men än är det ju inte försent! =)

    Svara
  2. Drömmar kommer och går. 😉
    Ibland blir det t.o.m bättre än det man drömt om. Ibland.

    Svara
  3. Se glaset som halvfullt istället för halvtomt: Du har ju hälften av barnen du ville ha, du bor halvvägs ut på landet och du har den första av hundarna och nånstans där i livet har du säkert minst en halv man också. Och du har långt kvar till ”sluträkningen” ska va klar! (Hoppas du ser den enorma, bländande glimten i ögonen det är skrivit med.*bling bling*)

    Svara
  4. Instämmer med föregående talare. Och dessutom – Porsön är ju NÄSTAN landet.

    Svara

Kommentera

