RSS Flöde

And the winner is…..

Postat den

I kategori 1:

Camilla - Camillas liv och lustar

Camilla

I kategori 2:

Johanna - Jojos scrapbooking

Johanna!!

Ett hemligt paket kommer till er i veckan…. Om jag bara kan få en adress att skicka det till, den går att maila till greta_220@hotmail.com

Ett stort grattis till er och tusen tack för alla otroligt fina bidrag som kommit in!!!

»

  1. Jättefina bidrag som vann. Lulebilden var bäst, för den röstade jag på. Den har allt och inte minst ett väldigt fin ljus. Grattis Camilla, du vet vad jag tycker! Bilden i kategori två var lite otippad, jag såg den inte förut. Jätte fin bild Johanna. Den bliden skulle man kunna göra en fin fondtapet av. Fortsätt och ta bilder, för du är en duktig fotograf.
    Grattis också till alla andra som visade upp fina bidrag. Alla kan inte vinna. Nu ser vi fram mot nästa tävling.
    Njut av livet
    ”O”

    Svara
  2. oh- wow… jag vann… kan inte tror det…
    TACK till alla som röstade på min bild.
    TACK; TACK, TACK!!!
    Johanna

    Svara

Kommentera

