RSS Flöde

Idag är det Torsdag men igår…

Postat den

ring ring

Mamman Ja det är Madeleine
*****- Ja hej det är *****. Du måste testa dig för klamydia!
Mamman: *Host* VA???
*****- Ja jag har åkt på klamydia och jag vet itne om det var före eller efter vi låg med varandra…
Mamman- Öhm jaa alltså lite små förvirrad vet jag juh att jag är men om vi hade haft sex med varandra hade jag nog kommit ihåg det.
*****- Är det inte ****?
Mammman- Nä jag heter Madeleine och det sa jag även när jag svarade!!
*****- Jaha öhm…. Men då har jag ringt fel…
Mamman- Ja det har du nog gjort!
*****- Ja okej… men förlåt då….
Mamman- Ingen fara och du lycka till med sökandet!!
*****- ah ööö men tack då….
Mamman- Hej då!!!
»

  1. *skrattar* Ojojoj… vad ska man säga?!

    Svara
  2. Ping: Hoff hoff « Deleines's liv

Kommentera

