RSS Flöde

Min fina fina vän…

Postat den

Jag äger juh som bekant ingen kamera så idag bad jag Milla ta med sin kamera och ta ett kort eller två på min fin 10-åring!!!

De trillade just ner i brevlådan!!!

Christopher-Robin 10 år!!!!

Christopher-Robin 10 år!!!! Foto: Camilla

Christopher-Robin 10 år

Bild: Camilla

Klicka på bilderna för att komma till hennes blogg!

»

  1. Fantastisk fin kille som gillar lego. Nu kan han trycka fast några bitar på halsbandet och ha med sig. På så vis kan han bygga jämt. Kanske inte ett rymdskepp, men kanske en liten kloss. Sen var det ruskigt bra bilder som Camilla hade tagit. Dags att fundera på att bli fotograf? Fast det är hon ju redan.

    Puss till er alla
    ”O”

    Svara
  2. Tack Ossa, jag jobbar på att bli så bra som möjligt!

    Svara
    • Du är redan bra! Det gäller att ta bilden och inte behöva efterarbeta. Fortsätt på den inslagna vägen och undvik photoshop.
      ”O”

      Svara
  3. Helt klart! Att Photoshoppa kan alla, men alla kan inte fotografera! Bilderna på Robin är inte omgjorda alls.

    Tack för komplimangen!

    Svara

Kommentera

